Home - Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Waarom gaat Dé Winterfair 2021 niet door?

Het soort evenement, de omvang hiervan en het grote aantal bezoekers per dag en ruimte maakt dat Dé Winterfair met de maatregelen van 12 november geen doorgang kan vinden. Dat is heel jammer, maar we maar we houden ons vanzelfsprekend aan alle maatregelen en adviezen, mede om de gezondheid van al onze bezoekers, exposanten en medewerkers te allen tijde te waarborgen.

Ik heb tickets voor Dé Winterfair 2021. Wat zijn de opties?

Je hebt drie opties: 1. Boek je ticket(s) om naar de Libelle Zomerweek (19 t/m 25 mei 2022), 2. Boek je ticket(s) om naar Margriet Winterfair (25 november t/m 1 december 2022), 3. Boek je ticket(s) terug. In de mail die je op 18 november hebt ontvangen kun je je keuze maken.

Ik heb geen mail gehad.

De mail is gestuurd naar het mailadres waarmee de tickets zijn gekocht. Controleer ook je spambox. Je ontvangt alleen een mail als je tickets via deze site hebt gekocht. Heb je tickets via NS, Actie van de Dag of een andere partij gekocht? Neem dan contact op met hun klantenservice. Heb je tickets via deze site gekocht? Je kunt hier omboeken naar de Libelle Zomerweek, hier omboeken naar Margriet Winterfair en hier je geld terugvragen.

Voor welke datum moet ik een keuze maken?

Je dient voor 17 januari 2022 een keuze te maken. Doe je dit niet, dan wordt je ticketorder na deze datum automatisch omgezet naar Margriet Winterfair 2022.

Ik heb een keuze doorgeven. Krijg ik hiervan een bevestiging?

Ja, je ontvangt hiervan een bevestiging per mail. Controleer ook je spambox.

Ik heb gekozen voor een ticket voor de Libelle Zomerweek/Margriet Winterfair 2022. Krijg ik een nieuw ticket?

Je ontvangt voor het gekozen evenement een vouchercode waarmee je je tickets kunt bestellen. Je ontvangt half februari de mail met vouchercode voor een dag naar keuze voor de Libelle Zomerweek. Deze mails voor Margriet Winterfair worden begin september verzonden.

Ik heb gekozen voor terugboeken. Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Er zijn twee terugboekrondes:

  • Geef voor 18 december aan dat je je geld terug wilt, dan kun je het aankoopbedrag begin januari op je rekening verwachten.
  • Geef je voor 17 januari aan dat je je geld terug wilt, dan kun je het aankoopbedrag begin februari op je rekening verwachten.

Ik heb twee tickets gekocht, kan ik er een omboeken en een terugboeken?

Nee, je keuze geldt voor je hele bestelling. Je kunt dus of je hele bestelling omboeken of terugboeken.

Ik heb een combiticket bij de NS gekocht. Kan ik dan ook omboeken of terugboeken?

Je combiticket wordt door de NS teruggeboekt. Het is niet mogelijk om om te boeken naar een ander evenement. De NS neemt hierover contact met je op. Heb je vragen? Neem dan contact op met de klantenservice van de Spoordeelwinkel.

Ik heb tickets gekocht bij ANWB, Etos, Eropuit of Lidl. Kan ik dan ook omboeken of terugboeken?

Je tickets worden teruggeboekt door de partij waarbij je je tickets hebt gekocht. Het is bij deze ticketpartners niet mogelijk om om te boeken naar een ander evenement. Zij nemen hierover contact met je op. Heb je vragen? Neem dan contact op met de klantenservice van ANWB, Etos, Eropuit of Lidl.        

Ik heb tickets gekocht bij Vakantieveilingen of Actie van de Dag. Kan ik dan ook omboeken of terugboeken?

Tickets gekocht bij Vakantieveilingen en Actie van de Dag zijn om te boeken naar de Libelle Zomerweek 2022 of Margriet Winterfair 2022. Het is ook mogelijk om je geld terug te krijgen. Vakantieveilingen of Actie van de Dag neemt hierover contact met je op. Heb je vragen? Neem dan contact op met de klantenservice van Vakantieveilingen of Actie van de Dag.    

Ik wil mijn geld terug. Kan ik ook mijn geld voor de parkeerticket, koffie en Bossche bol- voucher en/of gevulde shopper terugkrijgen?

Jazeker. Door aan te geven dat je je geld terug wilt boek je het hele aankoopbedrag terug, inclusief eventuele parkeerticket, koffie & Bossche bol-voucher en/of gevulde shopper. Heb je één van deze extra’s later nabesteld? Dan dien je twee keer het terugboekformulier in te vullen.

Ik wil mijn geld terug. Krijg ik ook de servicekosten terug?

Ja, je krijgt het hele aankoopbedrag terug.

Ik heb viptickets gekocht. Waarom kan ik niet omboeken naar de Libelle Zomerweek?

Op de Libelle Zomerweek wordt geen viparrangement aangeboden. Je kunt omboeken naar Margriet Winterfair 2022 of je geld terugvragen. Je hebt hierover een mail ontvangen.

Waar vind ik het ordernummer?

Op je e-ticket vind je linksonder het tiencijferige bestelnummer. Bekijk hier een voorbeeldticket. Het bestelnummer staat ook in je bevestigingsmail. 

Ik heb een vraag over mijn gekochte tickets en/of de annulering van Dé Winterfair.

Voor vragen over gekochte tickets of de annulering van Dé Winterfair kun je contact opnemen met de klantenservice van DPG Media via 088-5500250 of deze site. Let op: heb je tickets gekocht bij een andere partij zoals bijv. de NS of ANWB? Neem dan contact op met de partij waarbij je je tickets hebt gekocht. Voor overige vragen kun je mailen naar info@margrietwinterfair.nl.